Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Bakeros pisze:W całej tej sytuacji pokrzywdzeni są klienci, którzy zamówili pudełka z pozostałych źródeł.
Czemu tak uważasz? Czekają o dokładnie tyle samo dłużej ile klienci preorderujący. Jeżeli dla jednych opóźnienie wynosi, powiedzmy, 13 dni, to dla drugich wynosi dokładnie tyle samo.
Trudno się nie zgodzić, z tym co napisałeś. Jednak, dalej będę się upierał, że portal cał czas wszystkich zapewniał o premierze w pierwszej połowie Czerwca. Z wiadomych przyczyn się nie udało. Zatem, teraz tworzy się pewne pytanie w mojej głowie ; czy dla portalu waźniejsze są osoby zamawiające bezpośrednio u nich, niż dotrzymanie słowa względem terminu, którego się trzymano?
Pisząc to, mam nadzieje, że ktoś z portalu to przeczyta, zrozumie o co mi chodzi i przyspieszy wsyłanie gier do sklepów. Tutaj portal stoi przed wyborem : Zrobić wszystko żeby zminimalizować opóźnienie, czy wysłać tydzień później żeby preorderzy byli zadowoleni. Moim zdaniem powinni zminimalizować opóźnienie.
Jaki jest sens przetrzymywać pudła do sklepów, skoro i tak było opóźnienie? Czy na tym forum się znajdzie ktoś kto miał zrobiony preorder, i gdyby Portal teraz powysyłał grę do sklepów i by była do kupienia jutro, będzie miał pretensje?
ze Wam się chce, dyskutować o takich pierdolach jak tydzień w ta tydzień w tamta , macie za mało gier do grania ? bo jeśli za dużo czasu to tym bardziej nie rozumiem brac i grac w cos innego zamiast bez sensu dyskutować, a czas minie tak ze się obudzicie jak dostaniecie paczke lub sms z info ze do odbioru.
No naprawdę nie wiem, jak dam radę ten tydzień przetrzymać.. A nie albo wiem, wyciągnę na stół cokolwiek innego, do tego piwko i wypiję zdrowie Portalu, że chciało im się tę grę wydawać oraz Trolli, że dali taką przyjemną cenę na preorder.
"W grze doszło do momentu niedociągnięcia, który jest spowodowany wielkością gry i jej nieidealnością."
vegathedog, 2019 Kupię /Sprzedam
screaher pisze:Ktoś w ogóle zamówił preorder w dużym internetowym sklepie na R? Tam było drożej niż u wydawcy, bez dodatkowej figurki i z dłuższym oczekiwaniem
W zamian otrzyma super zabezpieczoną paczkę i w przypadku jakiejkolwiek reklamacji podejrzewam, że spotka się z rewelacyjnym podejściem do klienta.
Krótkie wyjaśnienie powstałej sytuacji i krążących wątpliwości wokół terminów wysyłki.
1. Tak jak pisaliśmy pierwsze w kolejności do wysyłki idą gry do klientów którzy zamówili bezpośrednio u nas.
2. W tym tygodniu poza omawianą tutaj wysyłką odbywa się Origins oraz Portalcon - obecność na nich pochłania sporą część naszych sił operacyjnych.
3. Nawiązując do punktu drugiego - nie mamy możliwości równoczesnego pakowania paczek z BR do sklepów, trzeba to będzie zrobić w przyszłym tygodniu, a przecież w międzyczasie trwa normalna sprzedaż i wysyłki do sklepów.
4. Podaliśmy najwcześniejszy możliwy termin, w którym możemy zagwarantować, wysyłkę do sklepów - uważamy, że to lepsze rozwiązanie niż przekładanie go lub wysyłka paru sklepom dzień wcześniej, tym samym wywołując oburzenie pozostałych.
Przy okazji - obarczanie nas winą za opóźnienie w ocleniu przesyłki, przy całym wysiłku jaki włożyliśmy by je zminimalizować, to jednak cios poniżej pasa.
Portal Games pisze:Przy okazji - obarczanie nas winą za opóźnienie w ocleniu przesyłki, przy całym wysiłku jaki włożyliśmy by je zminimalizować, to jednak cios poniżej pasa.
Takie obarczanie Was winą jest bezCELNE. (bezCELNIKOWE - żeby nie było nieporozumień).
To nie obarczanie wina. To po prostu wylewanie smutku bardzo dlugo sie ludzie na gre napalali, niektorzy maja rowniez bardzo ograniczony czas odbioru, bo pracuja za granica, a akurat byli w kraju niemniej, w zadnym wypadku nie obarczamy Was wina
Brawo Portal. Zachowanie jak najbardziej profesjonalne i prokonsumenckie. Najpierw klienci indywidualni, więc planszówkowicze powinni być maksymalnie zadowoleni, a potem partnerzy handlowi.
okon pisze:czym portal wysyła te paczki bo nie moge znaleśc informacji DHL ?
Paczki, w zależności od wyboru dokonanego przez klienta przy zakupie, wysyłamy pocztą, paczkomatami lub kurierem DHL.
Prosimy o kontakt przez PW - sprawdzimy status zamówienia.
No mi też nieco smutno, że gry jeszcze nie mam.
Ale z drugiej strony szacun dla portala, że dba o swoich klientów. Cała Polska mogła już grać od dawna, ale nie, trzeba poczekać na VIPów .
Trzeba było nie sępić na figurkę to każdy już by miał blood rage.
Chociaż jestem w grupie nadal czekających to karnie czekam w swojej kolejce.
Gra rozpakowana, karty w koszulkach, ekipa wpada wieczorem. Do gry dołączony list od szefa Portalu z autografem, w którym poza podziękowaniami, jest kod i informacja, że można go wykorzystać do zakupu przyszłych dodatków 20% taniej. Też się zastanawiałem nad kupnem w jakimś sklepie, ale teraz już wiem że takich wątpliwości nie będę miał w przyszłości. Brawo Portal !!! Weekend zapowiada się pod znakiem zakrwawionych toporów.
U mnie też na szczęście dotarła przed weekendem. Wbrew obawom, oryginalna karta Mountain Gianta nie odróżnia się od kart PL. Akcja z kodem rabatowym zasługuje na pochwałę - skorzystamy!
Gra dotarła przed weekendem . List od prezesa to bardzo fajny gest a dzieki rabatowi zyskają klienta na stałe Do tego musze pochwalić bardzo dobry kontakt miałem problem z określeniem kiedy paczka do mnie dotrze ( usuną mi się numer przesyłki ) zgłosiłem się z zapytaniem na forum i błyskawicznie otrzymałem telefon z potrzebną informacją . Tak trzymać
Może mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak działa gigant ??? Mamy wtedy dwóch liderów ???