Eldritch Horror - zasady
- krecilapka
- Posty: 972
- Rejestracja: 26 mar 2013, 09:54
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 188 times
Re: Eldritch Horror
Na rewersie to jest chyba tabela określająca co Cię spotka w wyniku takich rezultatów. No a Ty masz same 1 Więc oglądasz 1
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Eldritch Horror
Nie, nie, takie opisy wyników są zazwyczaj na czarach. Stany maja przeważnie opis fabularny i kolejny test.krecilapka pisze:Na rewersie to jest chyba tabela określająca co Cię spotka w wyniku takich rezultatów. No a Ty masz same 1 Więc oglądasz 1
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
- Col. Frost
- Posty: 257
- Rejestracja: 15 lis 2015, 17:40
- Lokalizacja: Głogów
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 50 times
Re: Eldritch Horror
Tak zrobiłem, co i tak nie miało znaczenia, bo poległem, ale moje wątpliwości wzbudził fakt, że na karcie nie został użyty termin "spotkanie w innych światach". Przez to zacząłem się zastanawiać czy spotkanie walki z potworem rozmnożonym przez tą bramę czasami też nie jest "spotkaniem z tej bramy". No, ale jak dwójka graczy mówi tak, a nie ma głosów przeciwnych, to nadal będę tak grałakahoshi pisze:Col. Frost chyba czytasz mi w myślach, bo ostatnio miałem podobne rozterki.
Co do sytuacji nr 1.
Instrukcja jasno informuje, że aby rozpatrzyć Spotkanie, trzeba najpierw pokonać Potwory znajdujące się na tym polu.
Ale z drugiej strony, zasady na kartach mają pierwszeństwo nad zasadami z instrukcji (o ile dobrze pamiętam).
Ja interpretowałem to właśnie w ten sposób. Pomijałem Potwora i wykonywałem Spotkanie w Innych Światach. Jeśli zdałem tam test,, zamykałem Bramę, ale Potwór zostawał na tym polu.
Na mój rozum sytuacja wygląda tak: Automatyczne jedynki "wyrzucasz" tylko przy efektach rozrachunku. Jeśli dobrze Cię zrozumiałem, ponieważ "wyrzuciłeś" jedynkę musisz odwrócić kartę. A zatem odwróciłeś ją wskutek efektu, ale to co jest na jej rewersie nie zalicza się do efektu rozrachunku (chyba, że widnieje tam jego symbol), tylko co najwyżej jest jego skutkiem. To trochę tak samo jakbyś w wyniku efektu rozrachunku przeniósł jednego z potworów na pole z badaczem, który od razu musiałby odbyć spotkanie walki (któryś potwór ma taki efekt). Wtedy normalnie rzucasz kośćmi. A przynajmniej tak mi się wydaje.Bary pisze:Dodam także swoje pytanko: "Rozpatrz efekty rozrachunku wszystkich stanów traktując wszystkie wyniki rzutów jako jeden." I teraz biorę jakiś stan, na dole jest info, że mam zrobić test, np. siły. Nie robię go bo karta informuje, że jego rezultatem były jedynki. Następnie odwracam kartę i na rewersie są kolejne testy. I teraz nie wiem, czy w przypadku tych testów mogę normalnie rzucać kośćmi czy dalej wszystkie wyniki mam traktować jako jedynki?
A na koniec tradycyjnie mam własne pytania (po rozgrywce nr 2):
1) Na pewnej karcie mitów widnieje polecenie by rozmnożyć po jednym potworze na każdym polu, na którym znajduje się Kultysta. Na tej samej karcie widnieje symbol rozmnożenia potworów. Co jeśli właśnie przez ten symbol na planszy pojawi się Kultysta albo nawet kilku (w moim przypadku pojawiło się aż trzech)? Czy rozmnażamy na ich polach potwory, czy ich polecenie z karty nie dotyczy?
Przypomina mi się przy tym zapis z instrukcji, który mówi, że jeśli w wyniku efektu rozrachunku rozmnożymy potwora z tym efektem, to dla niego już go nie rozpatrujemy. Ale czy w podanej przeze mnie sytuacji jest podobnie?
2) Druga sprawa wydaje się na pozór prosta. Pytanie brzmi mianowicie tak: czy test siły można traktować jako spotkanie walki? Wydawałoby się, że nie, ale zwykle dotyczy on fabularnie sytuacji, gdzie zgodnie z poleceniem karty ktoś nas atakuje (np. mnie zaatakowała załoga kutra - zapomniałem nazwy, ale chyba był to ten sam znany z opowiadania "Zew Cthulu"). Logicznie rozumując w takiej sytuacji mógłbym skorzystać z posiadanej broni, ale na jej kartach (przynajmniej na tych, które miałem) widniał napis "podczas spotkania walki". A więc mogę czy nie mogę?
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Eldritch Horror
Właśnie tak gram.Col. Frost pisze: Na mój rozum sytuacja wygląda tak: Automatyczne jedynki "wyrzucasz" tylko przy efektach rozrachunku. Jeśli dobrze Cię zrozumiałem, ponieważ "wyrzuciłeś" jedynkę musisz odwrócić kartę. A zatem odwróciłeś ją wskutek efektu, ale to co jest na jej rewersie nie zalicza się do efektu rozrachunku (chyba, że widnieje tam jego symbol), tylko co najwyżej jest jego skutkiem. To trochę tak samo jakbyś w wyniku efektu rozrachunku przeniósł jednego z potworów na pole z badaczem, który od razu musiałby odbyć spotkanie walki (któryś potwór ma taki efekt). Wtedy normalnie rzucasz kośćmi. A przynajmniej tak mi się wydaje.
1. Nie rozmnażamy moim zdaniem. Odniosłeś się do wpisu w instrukcji, który to wyjaśnia.Col. Frost pisze: A na koniec tradycyjnie mam własne pytania (po rozgrywce nr 2):
1) Na pewnej karcie mitów widnieje polecenie by rozmnożyć po jednym potworze na każdym polu, na którym znajduje się Kultysta. Na tej samej karcie widnieje symbol rozmnożenia potworów. Co jeśli właśnie przez ten symbol na planszy pojawi się Kultysta albo nawet kilku (w moim przypadku pojawiło się aż trzech)? Czy rozmnażamy na ich polach potwory, czy ich polecenie z karty nie dotyczy?
Przypomina mi się przy tym zapis z instrukcji, który mówi, że jeśli w wyniku efektu rozrachunku rozmnożymy potwora z tym efektem, to dla niego już go nie rozpatrujemy. Ale czy w podanej przeze mnie sytuacji jest podobnie?
2) Druga sprawa wydaje się na pozór prosta. Pytanie brzmi mianowicie tak: czy test siły można traktować jako spotkanie walki? Wydawałoby się, że nie, ale zwykle dotyczy on fabularnie sytuacji, gdzie zgodnie z poleceniem karty ktoś nas atakuje (np. mnie zaatakowała załoga kutra - zapomniałem nazwy, ale chyba był to ten sam znany z opowiadania "Zew Cthulu"). Logicznie rozumując w takiej sytuacji mógłbym skorzystać z posiadanej broni, ale na jej kartach (przynajmniej na tych, które miałem) widniał napis "podczas spotkania walki". A więc mogę czy nie mogę?
2. Nie- test siły != spotkanie walki. Tylko, jeżeli efekt karty informuje Cię, że masz wyciągnąć potwora i nim walczyć, mamy do czynienia ze spotkaniem walki.
Na koniec dodam dwie reguły, z których do dzisiaj nie zdawałem sobie sprawy. Być może też Was zaciekawią:
1. Jeżeli rzucamy test jedną kością, a mamy w kartach możliwość przerzucenia dwóch kości to NIE możemy przerzucić dwa razy jednej kości.
2. Jeżeli jakaś karta mówi nam, że mamy +2 do efektów zaklęć, to mamy także +2 do testu zaklęć (wcześniej myślałem, że bonus dotyczy tylko rewersu zaklęcia).
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Re: Eldritch Horror
Ad. 1
Moim zdaniem jak najbardziej rozmnażamy. Nie mówimy tu przecież o efektach rozrachunku.
- najpierw rozpatrujemy symbol napływu potworów -> pojawiają się Kultyści
- następnie rozpatrujemy treść mitu -> rozmnażamy potwory na polach z Kultystami
Jak pech, to pech.
Moim zdaniem jak najbardziej rozmnażamy. Nie mówimy tu przecież o efektach rozrachunku.
- najpierw rozpatrujemy symbol napływu potworów -> pojawiają się Kultyści
- następnie rozpatrujemy treść mitu -> rozmnażamy potwory na polach z Kultystami
Jak pech, to pech.
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Eldritch Horror
Racja. Nie wiem czemu, ale założyłem, że mowa jest właśnie o efekcie rozrachunku. Jeden rzut oka na kartę i sprawa się wyjaśniła.sirafin pisze: Moim zdaniem jak najbardziej rozmnażamy. Nie mówimy tu przecież o efektach rozrachunku.
- najpierw rozpatrujemy symbol napływu potworów -> pojawiają się Kultyści
- następnie rozpatrujemy treść mitu -> rozmnażamy potwory na polach z Kultystami
Jak pech, to pech.
Co myślisz natomiast o kwestii efektów rozrachunku stanów (moje pytanie nieco powyżej)? Zgadzasz się z naszym osądem?
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
- Col. Frost
- Posty: 257
- Rejestracja: 15 lis 2015, 17:40
- Lokalizacja: Głogów
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 50 times
Re: Eldritch Horror
Czyli wychodzi, że karabiny i rewolwery skuteczne są tylko przeciwko potworom, no cóżBary pisze:2. Nie- test siły != spotkanie walki. Tylko, jeżeli efekt karty informuje Cię, że masz wyciągnąć potwora i nim walczyć, mamy do czynienia ze spotkaniem walki.
Ale masz na myśli sytuację, gdy jedna karta pozwala nam na przerzucenie dwóch kości czy mówisz również o sytuacji, gdzie mamy dwie karty i każda pozwala nam na przerzucenie jednej kości? Głowy sobie za to uciąć nie dam, ale wydaje mi się, że czytałem wczoraj o tym drugim przypadku i wówczas moglibyśmy przerzucić dwa razy tą samą kość. Poszukam, jak znajdę, to sprecyzuję.Bary pisze:1. Jeżeli rzucamy test jedną kością, a mamy w kartach możliwość przerzucenia dwóch kości to NIE możemy przerzucić dwa razy jednej kości.
Re: Eldritch Horror
Witam.Mam pewien problem...Od niedawna gram w planszówki i może dlatego.Bardzo spodobał mi się EH wiec postanowiłem kupić dodatki GS i TR bo niestety ZW jest na razie niedostępna:(Każdy z dodatków posiada na kartach oznaczenia z jakiego dodatku pochodzą. I tu nasuwają się pytania: Czy można grac w kilka dodatków naraz? oraz Czy karty mitów, artefaktów, zasobów itd. z dodatków można używać w podstawce, czy tylko grając w dodatki? Dziękuje z góry za odpowiedzi i sorry jesli moje pytania okażą się idiotyczne. POZDRAWIAM
-
- Posty: 2463
- Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 286 times
Re: Eldritch Horror
Artefakty, zasoby, czary, stany, mity dodajesz odpowiednich talii.
Spotkania ogólne, w innych światach, w miastach, itp dodajesz odpowiednich talii.
Spotkania dotyczące przedwiecznego łączysz tylko jeżeli rewersy są takie same.
Potwory dodajesz do odpowiednich pul potworów. Podobnie jak resztę żetonów.
W zasadzie polecam przeczytać instrukcje do tych dodatków. Tam jest bardzo dokładnie opisane co można łączyć, a co się używa okazjonalnie (np. plansza Antarktydy z odpowiednim przedwiecznym).
Spotkania ogólne, w innych światach, w miastach, itp dodajesz odpowiednich talii.
Spotkania dotyczące przedwiecznego łączysz tylko jeżeli rewersy są takie same.
Potwory dodajesz do odpowiednich pul potworów. Podobnie jak resztę żetonów.
W zasadzie polecam przeczytać instrukcje do tych dodatków. Tam jest bardzo dokładnie opisane co można łączyć, a co się używa okazjonalnie (np. plansza Antarktydy z odpowiednim przedwiecznym).
Re: Eldritch Horror
Dzięki za odp. Czytałem instrukcję i jesli chodzi o przedwiecznych to wiem że każdy ma osobną talię kart tylko chodziło mi o inne bo to nie jest napisane. A np. w talii mitów z TR są wydarzenia o ruinach więc nie wiedziałem czy można je dodać do puli ogólnej czy stosuje się je tylko grając w ruiny
Re: Eldritch Horror
@Bary
@Col. Frost
Ciężka sprawa, bo właściwie nigdzie nie jest to jednoznacznie rozstrzygnięte. Osobiście przychylałbym się raczej do czarnego scenariusza i stosował jedynki również do testów na rewersie. Czy fakt, że cały efekt nie jest nadrukowany po jednej stronie karty, tak wiele zmienia? Osobiście powiedziałbym, że nie. Test na rewersie to dla mnie ciąg dalszy tego samego efektu i fizycznie mógłby przecież być na awersie, tylko czymś zasłonięty.
@Col. Frost
Ciężka sprawa, bo właściwie nigdzie nie jest to jednoznacznie rozstrzygnięte. Osobiście przychylałbym się raczej do czarnego scenariusza i stosował jedynki również do testów na rewersie. Czy fakt, że cały efekt nie jest nadrukowany po jednej stronie karty, tak wiele zmienia? Osobiście powiedziałbym, że nie. Test na rewersie to dla mnie ciąg dalszy tego samego efektu i fizycznie mógłby przecież być na awersie, tylko czymś zasłonięty.
- Col. Frost
- Posty: 257
- Rejestracja: 15 lis 2015, 17:40
- Lokalizacja: Głogów
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 50 times
Re: Eldritch Horror
Jak obiecałem tak i robię. Cytat z almanachu spod hasła "Przerzut":Col. Frost pisze:Ale masz na myśli sytuację, gdy jedna karta pozwala nam na przerzucenie dwóch kości czy mówisz również o sytuacji, gdzie mamy dwie karty i każda pozwala nam na przerzucenie jednej kości? Głowy sobie za to uciąć nie dam, ale wydaje mi się, że czytałem wczoraj o tym drugim przypadku i wówczas moglibyśmy przerzucić dwa razy tą samą kość. Poszukam, jak znajdę, to sprecyzuję.Bary pisze:1. Jeżeli rzucamy test jedną kością, a mamy w kartach możliwość przerzucenia dwóch kości to NIE możemy przerzucić dwa razy jednej kości.
"Jeśli kilka efektów pozwala badaczowi przerzucić kość, może on rozpatrzyć każdy z efektów oddzielnie. Nie ma ograniczenia odnośnie liczby przerzutów, badacz może skorzystać z kilku efektów i wielokrotnie przerzucać tę samą kość."
Czyli podsumowując: pierwsza sytuacja z mojego poprzedniego postu - zgoda, druga - jak najbardziej można przerzucać więcej razy.
Pytanie właśnie czy to co na rewersie również zalicza się do efektu czy jest tylko jego konsekwencją?sirafin pisze:@Bary
@Col. Frost
Ciężka sprawa, bo właściwie nigdzie nie jest to jednoznacznie rozstrzygnięte. Osobiście przychylałbym się raczej do czarnego scenariusza i stosował jedynki również do testów na rewersie. Czy fakt, że cały efekt nie jest nadrukowany po jednej stronie karty, tak wiele zmienia? Osobiście powiedziałbym, że nie. Test na rewersie to dla mnie ciąg dalszy tego samego efektu i fizycznie mógłby przecież być na awersie, tylko czymś zasłonięty.
Re: Eldritch Horror
Jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie musiałbyś już szukać u twórców gry
Moim zdaniem rewers to po prostu zakryta część efektu rozrachunku.
Moim zdaniem rewers to po prostu zakryta część efektu rozrachunku.
: Wykonaj test . Jeśli
oblałeś, odwróć tę kartę.
---REWERS---
Wykonaj test .
Dla mnie to to samo.: Wykonaj test . Jeśli
oblałeś, wykonaj test .
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Eldritch Horror
@Col. Frost:
Jasne, w przypadku dwóch osobnych kart. Mnie chodziło o sytuację, gdzie mamy info, że jeden efekt daje nam możliwość przerzucenia 2+ kości.
Sorry, jeżeli nieprecyzyjnie się wyraziłem.
Jasne, w przypadku dwóch osobnych kart. Mnie chodziło o sytuację, gdzie mamy info, że jeden efekt daje nam możliwość przerzucenia 2+ kości.
Sorry, jeżeli nieprecyzyjnie się wyraziłem.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
- Col. Frost
- Posty: 257
- Rejestracja: 15 lis 2015, 17:40
- Lokalizacja: Głogów
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 50 times
Re: Eldritch Horror
Tak podejrzewałem, ale wolałem uściślić (ot, taka moja wada ).
Mam jeszcze jedno banalne pytanie. Powiedzcie mi proszę, czy pożyczkę podczas dobierania zasobów bierze się przed czy po rzucie kośćmi?
Mam jeszcze jedno banalne pytanie. Powiedzcie mi proszę, czy pożyczkę podczas dobierania zasobów bierze się przed czy po rzucie kośćmi?
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Eldritch Horror
Po rzucie. Wszak trzeba wiedzieć, czy pożyczka jest potrzebna.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
- Col. Frost
- Posty: 257
- Rejestracja: 15 lis 2015, 17:40
- Lokalizacja: Głogów
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 50 times
Re: Eldritch Horror
Tak też grałem, ale wszelkie inne premie do rzutów przy testach trzeba deklarować przed rzutem, a w sumie nigdzie nie jest dokładnie napisane, kiedy można wziąć pożyczkę, więc zwątpiłem. Niemniej dzięki za pomoc
Re: Eldritch Horror
Ale przecież Pożyczka bankowa nie daje żadnych premii, tylko do wyniku testu dodaje dwa sukcesy.
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Eldritch Horror
Pytanko odnośnie zasobu "Zlecenie kurierskie". Powiedzmy, że badacz losuje pole Arkham, kładzie wskazówkę na zasobie i:
a) jakikolwiek badacz po wejściu do Arkham może skorzystać ze zlecenia,
b) tylko badacz będący właścicielem zasobu po wejściu do Arkham może skorzystać ze zlecenia.
c) właściciel zasobu nie musi iść do Arkham, tylko rozpatruje kartę spotkań, tak jakby był na polu Arkham.
a) jakikolwiek badacz po wejściu do Arkham może skorzystać ze zlecenia,
b) tylko badacz będący właścicielem zasobu po wejściu do Arkham może skorzystać ze zlecenia.
c) właściciel zasobu nie musi iść do Arkham, tylko rozpatruje kartę spotkań, tak jakby był na polu Arkham.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Re: Eldritch Horror
To nie jest skorzystanie ze zlecenia, zlecenie dostajemy w momencie otrzymania karty i polega ono na doręczeniu czegoś do konkretnego miasta (po to losujemy wskazówkę, żeby wiedzieć, gdzie). Traktuj tę kartę jak paczkę, którą musisz gdzieś dostarczyć. Gdy dotrzemy z nią na miejsce i rozpatrzymy spotkanie z obszaru, przy okazji dostarczamy przesyłkę i dowiadujemy się, co jest na rewersie.
Warto pamiętać, że kartę Zlecenia kurierskiego możemy komuś przekazać, tak jak każdy inny zasób, więc ostatecznie paczkę może doręczyć inny niż badacz, niż ten, który zdobył zadanie.
Warto pamiętać, że kartę Zlecenia kurierskiego możemy komuś przekazać, tak jak każdy inny zasób, więc ostatecznie paczkę może doręczyć inny niż badacz, niż ten, który zdobył zadanie.
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Eldritch Horror
No i teraz wszystko jasne. Dzięki wielkie!
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
- raiden25
- Posty: 1401
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 11:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 47 times
Re: Eldritch Horror
W pudełku Góry Szaleństwa znalazłem 3 karty dodatkowe, zapakowane oddzielnie:
1. Jak rozumiem zagłębienie pustki to są te karty które były tez w zaginionej wiedzy (nawet maja ich znaczek), stare te które mam w koszulkach robią "out" i zastępuje je nowymi?
2. Po co była druga kopia Rubinu, skoro nie różni sie niczym od tej z podstawki? Mam dołączyć do tali i grać dwoma?
1. Jak rozumiem zagłębienie pustki to są te karty które były tez w zaginionej wiedzy (nawet maja ich znaczek), stare te które mam w koszulkach robią "out" i zastępuje je nowymi?
2. Po co była druga kopia Rubinu, skoro nie różni sie niczym od tej z podstawki? Mam dołączyć do tali i grać dwoma?
Re: Eldritch Horror
Pomyłka na Rubinie była w pierwszym druku podstawki, ty zapewne kupowałeś grę niedawno, z drugiego druku, w którym kartę poprawiono.
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Eldritch Horror
1. Zgadza się.
2. W pierwszym nakładzie był błąd. Ty pewnie masz już dodruk podstawki więc nic nie musisz robić.
2. W pierwszym nakładzie był błąd. Ty pewnie masz już dodruk podstawki więc nic nie musisz robić.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!