Strona 1 z 1

Eldritch Horror - modyfikacja zasad spotkań walki

: 25 sie 2022, 10:17
autor: ministerpepe
Moja modyfikacja zasad w rozliczaniu spotkań walki. Dzięki niej pojedynki stają się bardziej emocjonujące i eleganckie pod względem losowości. Cała przygoda zmierza bardziej w stronę RPG. Od teraz nie tylko nasz rzut kości dla naszego badacza decyduje o ilość zadanych ran. Dodatkowo w nasze potyczki można zaangażować innych graczy.

Mam jeszcze pomysł na wprowadzenie do gry trybu PVP. W tym wariancie 2 os. jeden gracz będzie kontrolował grupę badaczy a drugi przedwiecznych. Chcę dodać coś w stylu area control jako że obszary mapy są podzielone dosyć ciekawie (kolory miast) i można wprowadzić niesymetryczny rodzaj rozgrywki. Potwory bez modyfikatorów ale za to ich spora liczba vs. badacze dopakowani ekwipunkiem czarami itd.

Cały pomysł inspirowany Machina Arcana ale w wersji PVP na mapie świata ELDRITCH HORROR. Oczywiście poniższy mod będzie fundamentem pod walki graczy:)

Póki co chciałbym całość wpleść w fabułę (gracz kontrolujący przedwiecznych zagrywa karty mitów...?) i wykorzystać tylko elementy z podstawki + ewentualnie małych dodatków, tak żeby wystarczyło ściągnąć tylko PDF:)

Mam nadzieję że poniższy mod Wam się spodoba, grałem ostatnio całą jedną sesję i nie dość że gra się dużo przyjemniej i bardziej dynamicznie to jeszcze nie wpływa znacząco na trudność gry. Dostałem niezłe wciry! :P

https://youtu.be/ByxnbSKAWmI

Re: Eldritch Horror - modyfikacja zasad spotkań walki

: 25 sie 2022, 10:59
autor: Yuri
W dziale z modyfikacjami wrzuciłem ostatnio propozycje spolszczenia małego moda do EH, zatytułowanego Obywatele. Może spasowałby jako część Twojego moda? Jeżeli zdeklarował byś się ze graficznie ogarniesz spolszczenie to chętnie usiądę do translacji. Wiele tego zresztą tam nie ma, a fajnie urozmaica grę.
Z Twoim modem obiecuje zagrać, sporo łupie w EH.

Re: Eldritch Horror - modyfikacja zasad spotkań walki

: 28 sie 2022, 14:49
autor: ministerpepe
Dzięki za zainteresowanie i informację. Zobaczę co i jak jeśli chodzi o Citizens i grafiki. Odezwę się jak będę miał konkretne wieści:)

Re: Eldritch Horror - modyfikacja zasad spotkań walki

: 28 sie 2022, 15:53
autor: Yuri
ministerpepe pisze: 28 sie 2022, 14:49 Dzięki za zainteresowanie i informację. Zobaczę co i jak jeśli chodzi o Citizens i grafiki. Odezwę się jak będę miał konkretne wieści:)
W razie czego, tutaj jest wątek:

viewtopic.php?f=19&t=76508

Re: Eldritch Horror - modyfikacja zasad spotkań walki

: 28 sie 2022, 22:26
autor: sliff
Nie sądzisz, że potwory w taki sposób stają się trochę zbyt słabe ?

Typowo do ataku masz 4-6 kości z czego z przerzutami powiedzmy wyciągnie się średnio 2 sukcesy. Potwór zamiast zadać 1 obrażenie w takiej sytuacji rzucając zada ledwo 1 na 3 ataki. Także jedna osoba po zdobyciu jakiejś niezłej broni mogłaby po prostu stać na polu i mielić potwory do woli.

Skolei podniesienie liczby kości tak aby zadawał średnio 3 (do jakiś 9) wprowadziło by mało przyjemną opcję nagłej niespodziewanej śmierci.

Re: Eldritch Horror - modyfikacja zasad spotkań walki

: 14 kwie 2023, 11:50
autor: ministerpepe
Wydaje się że tak. Ale to statystyka. W praktycznych testach wychodziło nam (gra na 1 lub 2 osoby) że nawet w trakcie jednej walki badacz stracił w starciu postać. Emocji było dużo więcej bo np. w sytuacji gdy przy 3 razie próbujesz trafić a przeciwnik zadaje Ci obrażenia i wiesz że od 4 rzutu może zależeć to czy stracisz badacza zastanawiasz się czy warto ryzykować a z drugiej strony już tyle straciłeś w tej walce że chcesz dokończyć dzieła...:P Wiadomo zależy co kto lubi ale Grając w powyższy sposób mi się podobało :D Najlepiej samemu spróbować bo to nic nie kosztuje :D