Strona 2 z 2

Re: Tainted Grail, dodanie kilku home rules

: 11 paź 2021, 20:55
autor: brazylianwisnia
seki pisze: 11 paź 2021, 20:10
Bary pisze: 11 paź 2021, 20:01
seki pisze: 11 paź 2021, 19:04 A co do czasu rozgrywki to ja po 15 h byłem w 5 rozdziale.
A tak z ciekawości, ile zajęło Ci czasu ukończenie gry?
Nie ukończyłem. Po 6 rozdziale miałem dość, ułożyłem karty robiąc reset i sprzedałem. Nawet mnie specjalnie nie ciekawi jak się skończyło. Fabularnie gra mi się podobała ale nie podobał mi się grind, posuwanie fabuły mocno w ciemno i walka. Walka choć może się komuś podobać, dla mnie wyzuta była z emocji, zbyt czasochłonna jak na to co oferowała w zamian czyli układanie pasjansa (dopasowywanie znaczków dokładanych kart do już istniejących). Generalnie grę oceniłem jako niezłą. Robi wrażenie z powodu rozmachu, ciekawego klimatu, fabuły, to jak opisy zostały skonstruowane, że nawet czytane wyrywczo miały fabularny sens. Ogólnie mówiąc fabularnie bardzo fajny tytuł ale mechanicznie jej design bardzo mnie irytował i miałem absolutnie jej dość po 17h rozgrywki.
Bardzo lubię Tainted Grail ale jestem w stanie to zrozumieć. To ten sam typ gry co 7th Continent i niektórym poprostu nie leży ten typ rozgrywki przez grindowanie. Dla mnie to część zabawy i część progresu ze to co na początku zajmowało czas i przynosiło mały uzysk zasobów w drugiej połowie gry idzie szybko i zasobu wpadają hurtowo. Rozwinął się nasz ekwipunek, mamy większą wiedze o świecie i umiejętności samej gry.

Re: Tainted Grail, dodanie kilku home rules

: 11 paź 2021, 22:20
autor: Hardkor
Bardzo fajnie wygladają twoje pomysły. Sprawdze je jak dojdą SG :)

Re: Tainted Grail, dodanie kilku home rules

: 12 paź 2021, 01:10
autor: brazylianwisnia
Hardkor pisze: 11 paź 2021, 22:20 Bardzo fajnie wygladają twoje pomysły. Sprawdze je jak dojdą SG :)
W SG raczej nie ma to sensu bo Menhiry i grind stanowią dużo mniejszą role. Tak jak i przycięto trochę open world w Last Knight by uniknąć podonych sytuacji jak w Fall of Avalon że gracz zwiedza cała wyspe w 3cim rozdziale i się frustruje. Tak bynajmniej wynika z opinii graczy co ukończyli SG.

Re: Tainted Grail, dodanie kilku home rules

: 15 maja 2022, 22:26
autor: Orbek
Wrzucam dla potomnych:
Jeśli ktoś wydał kupę kasy i nie bawi się dobrze, a jednak coś ciągnie do tej gry, z pomocą idą home rulesy - moje i innych graczy:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... p=sharing
Odradzam wprowadzania HR do każdej zasady.
Nie każdy HR obecnie wybrany jest zalecany. Ta konfiguracja jest obecnie testowana na dwóch graczy.
Na jednego bohatera konfiguracja była bardzo podobna i się sprawdziła.
Kilka wybranych uważam za przesadę, z której się nie korzysta, ale inni czują się spokojniej mając taką opcję.

W razie uwag lub sugestii, piszcie.

Daleki jestem od dyskusji na temat sensowności tego projektu. Jak nie chcesz, to nie korzystaj. Ja wyznaje zasadę Twoja gra, Twoje zasady.

P.S.
Przed wprowadzeniem zmian, skopiuj na swój dysk Google lub pobierz na komputer. W razie problemów z uprawnieniami, poprawię link.

Żeby nie było, że nic nie grałem, a już modyfikuję, to do informacji podaję, że na ten moment mam grubo ponad 200h w samą podstawkę w różnych konfiguracjach i zasadach (z oryginalnymi oczywiście włącznie).

Re: Tainted Grail, dodanie kilku home rules

: 01 mar 2024, 11:36
autor: NeoHex
Czy jest szansa na odświeżenie linku? :)

Re: Tainted Grail, dodanie kilku home rules

: 05 cze 2024, 10:33
autor: Orbek
Tylko pamiętaj, by utworzyć kopię na swój DyskGoogle
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing